"冷"故事

欢迎各位亲临小弟的黄色朱屋分享小弟的"冷"故事!
其实啊,并不是因为小弟喜欢说冷笑话所以开了个叫"冷"故事的主题...
而是因为"冷"的音与英文"Learn"相似...
之所以想到把"冷"做主题是因为人总是擅忘的,要把某些时候的某些体验记住,确实是很难的一件事。
知识不是自私的,
希望大家和我一起"冷",一起成长吧!

Sunday, June 28, 2009

Aku budak bermoral tau~dun play play ar...X)

Hahaha...
Hari ini tak happy sangat...
Tapi kan, ada satu hari dalam minggu ni aku berasa sa......ngat happy!
keke...
Ini pasal ia...
Aku dapat anugerah!!
Haha...
Ini bukan dulu punya gambar o...Ini manyak recent punya tau...X)
Tapi cikgu ni memang cikgu saya yang "N" tahun dulu...

Ceritanya pendek saje...
Hari tu, saya terserempak kawan sekolah menengah saya, Kien Seng.
Dan telah exchange kami punya handphone nombor.
Kien Seng seorang pelajar cemerlang dan bagus...
Dia biasa pergi sekolah dulu kita dan melawat cikgu...

Yang gambar tu adalah Ms Lim, ckigu yang saya paling respect dekat zaman sekolah menengah saya...
Apabila nampak kien Seng dia pun tanya tentang saya,
katanya, dia telah simpan satu anugerah untuk saya...
Baru saya receive msg dari kien seng...hehe...

Sebenarnya, I dapat anugerah ni----------
Ya, betul...tak salah...
Memang pendidikan moral...

Aku ni Pelajar Terbaik dalam Mata Pelajaran Pendidikan Moral semasa SPM 2003!!
Hahaha...Dah berapa tahun ni...
Sekarang baru aku tahu...
Yang paling gempaknya ialah...
Ms. Lim simpan anugerah ni untuk saya sampai sekarang...
Katanya, dia tak dapat contact saya...
tapi cikgu ni memang bertanggungjawab,
dia simpan anugerah ni untuk saya, dan tak pernah buka envolope tu...
(Sebenarnya sedikit wang saje la...=X)

Terima Kasih banyak banyak Ms. Lim...
Terima kasih untuk simpan anugerah sampai skrang..
Terima kasih atas segala ajaran dari mu...
Tanpamu, saya takkan interest sangat dalam maths...
Terima kasih!

Aku akan continue jadi pelajar bermoral!
(Jikalau u free, boleh juga balik tengok cikgu cikgu u yg lama, mungkin ada apa apa suprise juga!)

Tukar channel jap,

The king of pop "Michael Jackson" had left us ...
Salute every miracle that he created!


1 comment:

Babymizuki said...

Moral tooo GOOD d..haha